"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dimarts, 2 de juliol del 2013

TRIATLÓ PER RELLEUS BANYOLES 2013

Després de més d’un mes sense competir (última prova el 19 de Maig) i aprofitant el juny per fer diferents proves mèdiques: queixal del seny, plantilles pel dolor de genolls, revisió de la pressió, eco del cor… el dissabte dia 29 de juny vaig disputar la Triatló per relleus de Banyoles.
Pensava que mai faria una triatló per relleus, sóc dels qui creu que una triatló és un esport únic i que l’ha de fer una sola persona, però dissabte em vaig saltar aquesta norma.
Dissabte al migdia, amb en Xavi i en Vado ens vam dirigir cap a Banyoles per disputar la prova. Primer en Xavi va fer els 1.100 metres de natació a l’Estany, fent un molt bon temps tot i ser la seva primera competició, va sortir dels 30-40 primers d’un total de 140 equips. Després va fer una transició bastant llarga corrent fins a pasar-li la goma a en Vado, que va fer la part de btt. Un circuit de 13km pels turons del voltant de l’Estany, on va mantenir la posició que teníem. I finalment em va passar la goma a mi, a la última transició, jo era l’encarregat de fer el sector run, 7km corrent que donaven la volta a l’Estany. En el meu apartat em vaig trobar molt i molt còmode, sortint bastant rapid i mantenint un ritme alt els 7km. Sense els temps parcials que l’organització no va comptar, però amb algún familiar/amic que van cronometrar-ho em van dir que havia tardat uns 24minuts en fer els 7km, molt content per baixar de 4min/km.
Vam acabar la triatló en la posició 38 de 140 equips amb un temps total de 1:19:32h.
Felicitar a tots els diferents equips coneguts pels seus bons resultats i donar les gràcies als supporters que mai fallen.


Ara un cop mig recuperat dels dolors dels genolls, començo a competir un altre cop per preparar l’ExtremeMan de Narbonne de principis de setembre. Així doncs, aquest proper diumenge dia 7 de juliol disputaré la triatló olímpica de Pont de Suert i el següent dissabte dia 13 faré la triatló olímpica de Palamós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada