"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dilluns, 8 de juliol del 2013

X TRIATLÓ DEL PONT DE SUERT


Diumenge vaig participar a la X Triatló del Pont de Suert.  El circuit de natació es feia al pantà d’Escales, rodejats d’unes muntanyes molt xules. Aigua freda i bruta de branques, fulles… són les 8:45h del matí quan donen el tret de sortida, 1.500metres en una volta en forma de triangle...intento sortir relaxat, noto que em costa més respirar (suposo per l’alçada) vaig nedant sense rebre gaires cops, em costa arribar a la primera boia, allà veig que alguna de les noies, que sortien dos minuts més tard, ja m’ha atrapat…una natació on no em trobo malament però tampoc còmode, veig poca gent i això és el que potser em fa posar nerviós…surto de l’aigua i veig que sóc dels últims…. Intento fer una  transició rápida, tot i que em surt lenta… pujo a la bici i començo a pedalar a veure si puc trobar algún grup per anar més ràpid. Res de res… haig de fer els 40km del circuit de bici tot solet sense agafar cap roda i avançant molta gent però que no s’enganxaven a mi.Als últims quilòmetres de bici noto que vaig cansat, arribo a la T2, deixo la bici i em calço les sabates de córrer i la gorra i ja som pel troç a la cursa a peu: recorregut de 10km, format per tres voltes sota un sol que mata, vaig passar molta calor, bevent aigua i refrescant-me a cada avituallament.
Vaig acabar la cursa amb un temps de 34minuts nedant, 1:15h amb bicicleta i 45minuts corrent. La natació em penalitza molt i això no es notícia, en distàncies curtes es veu més que en distàncies llargues, un tema que haig de millorar fa temps i que costa força. Després a la bici ho vaig donar tot i crec que és bon temps essent conscient que vaig fer el circuit sol. I el tema córrer: anava molt content amb els ultims entrenaments de córrer i amb el temps del cap de semana passat a la triatló de relleus de banyoles i realment pensava que faria menys de 45 minuts però no va poder ser. Així doncs content per ser finisher en aquesta dura triatló però amb mal regust de boca perquè crec que podrien sortir millors temps.
Ara només queda entrenar més i preparar la següent triatló olímpica de Palamós que serà aquest dissabte dia 13. Aquest cop estaré acompanyat per altres triatletes del club.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada