"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."

"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."

divendres, 26 d’octubre del 2012

25km PUIGSACALM EXTREM

El passat diumenge dia 21 vaig debutar en una cursa de muntanya, juntament amb en Jordi Artau i en Sergi Durbau del Club Tri-bu, no era una cursa qualsevol, eren 25km i 3.000m de desnivell acumulats de muntanya pujant el Puigsacalm...deu nidor.
El recorregut seguia els 7 primers quilòmetres de la Puigsacalm Extrem fins arribar a l'àrea de pícnic dels Pins on vam pujar directament pel camí de les Olletes i seguint per un cami que ens va portar fins al cim del Puigsacalm (1515m) passant per la Canal dels Ganxos, un cop vam arribar al Coll de Llancers vam agafar el cami de l'esquerra que ens va portar fins a Sant Miquel de Castelló on vam fer l'ultima baixada del circuit cap a Hostalets d'en Bas i St. Esteve d'en Bas.

Vam ocupar les posicions 58,59 i 60 de 194 participants que van acabar la cursa amb un temps de 3hores 56 minuts. Una trentena de corredors van abandonar.
Molt de fang i la presència de la pluja en algun moment de la cursa la va fer molt més dura.

La pròxima cursa de muntanya serà el dia 11 de Novembre, la I Cursa de muntanya de la Ratafia, una cursa ogranitzada pel C.O.Farners i que es fa a Santa Coloma de Farners, hem sembla que serà el primer cop que competeixo el meu poble.