"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dissabte, 1 de setembre del 2012

XXVII TRIATLÓ DE CATALUNYA (Banyoles)


Avui despres de dos mesos sense participar en cap triatló, he participat a la primer de les tres triatlons que estic inscrit en aquest mes de Setembre, es realitzava a Banyoles i es la triatló més antiga de Catalunya (27 edició).

El migdia amb els companys del CLUB TRI-BU (Joan Figueras, Alfons Tejedor i Marc Botella) hem anat cap a la capital de la comarca del Pla de l'Estany, una mica de preparació del box, una mica d'escalfament a l'estany amb quatre braçades i a les 15:30h a la línia de sortida preparats per llançar-nos a l'estany.

Aquesta prova a diferencia de les altres de la federació hi ha un limit de participants superior (1.000 persones) i es feien 3 sortides: 1 - Homes federats (800persones) 2 - Totes les dones (100persones) i 3 - Homes no federats (100persones)....bastant desigual pero que hi farem....jo sortia a la primera sortida, amb 799 persones mes....

A la natació m'he situat a la part esquerra mirant la boia, un lloc amb poca gent i que potser hauria de fer més metres pero podria nedar millor. Aixi ha sigut, he tingut una natació molt neta, casi cap cop i poguen nedar be...m'he sentit bastant comode, he fet un temps de 34:52 minuts, en teoria haviem de fer 1.500m pero allo feia molt més, en el Garmin d'un amic li han sortit 1.900m i es possible que hi fosin (quasi ens hem travessat tot l'estany).

Una transició bastant ràpida i adelantant gent, ja soc sobre la bici, plat gran i a pedalar fort...començo adelantar gent, a fer relleus i anar passant a molta i molta gent, estic pendent de com se m'acabara la gasolina, sorpres jo matexi vaig tirant...a les pujades adelantat grans grups. S'ha de dir que bufava molt i molt de vent i amb el transit obert era molt perillos. He vist bicis per terra, gent amb la cara sangrantada... hi ha hagut 36 retirades (crec que son moltes) i la majoria ha sigut en aquest sector. En definitiva, jo sabia que havia anat molt ràpid, i la sorpresa la he tingut quan he arribat a casa i he vist a la classificació que havia fet el 74e millor temps del sector bike...amb la cantitat de participants que hi havia...ufff (aixo m'ha animat una mica).

Dic aixó m'ha animat una mica, pq a partir d'aqui ha començat el desastre total....jo sabia que anava força bé, ja en arribar la transició m'he encantat una mica en posar les sabates de correr, m'han caigut les ulleres... i començo a correr i res quatre passes menjo mitja taronja (he perdut els gels que tenia que pendre el mig de l'Estany...tota la cursa amb aigua i un troç de taronja) en el primer avituallament que era a pocs metres i m'ha agafat flato....he tirat de seguida la taronja, un glopet d'aigua ben calentona (quin fàstic!!!) i segueixu tirant suaument...el dolor de flato cada cop va a més....vaig un ritme que fa plorar, veig a un munt de persones adelantant-me...i aixo ha sigut aixi durant 9km...pffffff casi plorant, intentant respirar be, apretant on em feia dolor...i res... la gent que ens ha vingut a veure (moltes gràcies) ja ha vist que feia molt mala cara, algun fins i tot m'ha comentat que es pensava que hem retiraria...en definitiva, quan quedaven aproximadament 1km i ja veia tota la gent animant i l'arribada, per art de màgia el dolor a desaparegut...he fotut 1km a tope ...finalment he tardat 50minuts a fer tot el circuit de correr...

He acabat la triatló, una mica trist...crec o hem pensava que portava bona preparació, el més d'agost he entrenat dur...i hem pensava que em podria passar mil coses (com punxar una roda....) pero aixo no m'havia passat pel cap....mirare d'entrenar més i mirare d'organitzar-me millor i prepara millor la triatlo (on posar gels, quina hora menjar abans de la triatlo....) en definitiva, que tampoc he fet tant mal paper pero ho podria haver fet molt millor. Moltes FELICITATS a tots els triatletes del club, i si, dic a TOTS...la triatlo d'avui hem apres molt. Felicitar en especial a l'Alfons que avui debutava en una triatló olimpica i ha sigut FINISHER, i per acabar tambe donal-si les gràcies pels ànims que he rebut un cop he acabat la triatló.
Proxima, dia 15 de setembre a Tossa de Mar i també a la tarda, allà serem per donar canya!!!

Posició final : 442
Temps final: 2:38:58h
Swim: 34:52minuts (posició 467).
Bike: 1:13:41h (posició 74).
Run: 50:25minuts (posició 571).


Demà recuperació activa, tres partidets de bàsquet en el Torneig de St Julia de Vilatorta amb els veteranus del C.B.Farners!!! Vamoooooooooooooss

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada