"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dimecres, 17 de juliol del 2013

B DREAM TRIATHLON PROMASTER PALAMÓS


Aquest dissabte passat vaig disputar la segona triatló olímpica de la temporada, aquest cop prop de casa, a Palamós. Prova paral·lela a la Copa del Món que també es disputava a Palamós el diumenge.
Són dissabte 6:00h del matí i ja estem direcció a Palamós, arribem, fem inspecció material i el deixem a boxes. Direcció a boxes aprofito per esmorzar, ja que la meva sortida no és fins a les 9:35h. Ja ho tinc tot apunt i encara falta molta estona perquè donin la meva sortida, mentrestant animo els companys de club que han sortit abans que jo i així intento calmar els nervis previs a la competició.

9:35h: tots els de la meva sortida (els grups d’edat entre 17-19 anys i els de 30-40 anys) estem apunt per fer dos voltes a mar en un circuit de 750metres. Mar molt calmada i bona temperatura, que fa que no estigui permès l’ús del neoprè. Em dirigeixo a la primera boia, quan semblava que anava bé perquè estava rodejat de nedadors veig que m’he guiat malament i estic molt separat de la boia: l’orientació és molt important. Vaig direcció a la boia i allà ja quedo penjat del gruix del grup i quedo amb els quatre despenjats…doncs així fins acabar la primera volta, surto a la sorra i veig que a l’aigua, per acabar la primera volta, queda molt poca gent…com és normal en mi ja em poso nerviós tot i saber que el meu fort no és nedar, vaig ràpid cap a la segona volta, als de davant els tenia bastant lluny per atrapar-los, així doncs tota la segona volta (últims 750 metres) tot solet nedant…tot solet tampoc, perquè tenia un pamplines enganxat a darrera els meus peus que amb la mà m’anava tocant els peus…. dos a tot el mar i encara em molestava, déu n’hi do, com si no hi hagués espai…


Transició lenta, ja sobre la bici surto a per totes intentar recuperar el màxim de temps i els llocs perduts. El sector bici són quatre voltes a un circuit urbà dins de Palamós. És un circuit amb molts revolts, alguna pujadeta i baixadeta forta, amb molts canvis de ritme…a mi em va agradar. La primera volta la faig sense poder agafar cap roda, la segona ja trobo grupets per anar a roda i que et portin a un bon ritme, a la tercera igual i la última volta la torno a fer solet perquè els diferents grupets que anaven ràpid ja havien acabat el sector de bici. Crec que faig un bon temps.

Segona transició més ràpida, tot i que el meu veí de boxes ha deixat la bici en el meu lloc…gorra i sabates i a córrer, amb la calor que feia, agafo un ritme constant i faig les quatre voltes que consta el circuit. Els companys de club animant, faig les voltes sense patir molt i controlant força la respiració, així doncs, no gaire bon temps en aquest sector però acabant bé.



TEMPS:

*SWIM: 38:05min
*T1: 3:28min
*BIKE: 1:06:44H
*T2: 1:52min
*RUN: 48:31min

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada