"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dimarts, 19 de març del 2013

MARATÓ DE BARCELONA 2013

Diumenge, debut a la distància de 42,195 Km, distància marató.
Dos dies abans de tancar les inscripcions de la marató de Barcelona, hem va passar pel cap apuntar-me, realment encara nose perquè...perquè coneixia gent que s'hi havia apuntat? perquè volia provar més hores del normal competint? per provar-me de cara a la Half de Calella?....potser si, però avui, un cop finalitzada ja la marató estic molt content d'haver fet l'inscripció en aquesta esdeveniment.

Diumenge a primera hora del matí cap a Barcelona amb en Marc, en Jordi i l'Oriol, allà ens vam trobar amb en Manel i l'altre Marc.



Tots cinc ens posem el mateix calaix de sortida, el de 3:45h-4h que és la 5ena sortida, aixó vol dir que nosaltres vam tarda més de deu minuts a passar per sota l'arc de la sortida. Aixó provoca que el principi de la cursa el ritme sigui molt baix per la gran quantitat de gent, a mida que anem avançant cada cop es pot correr millor, tot i que molts quilometres correm d'un costat a l'altre enlloc de fer-ho endavant. En Marc, company del Club Tri-bu ve a Barcelona acompanyar-me nomes els 25 quilometres primers, per ell diumenge nomes va ser un entrenu pel que l'hi espera aquesta temporada (molta sort, Marc!!!). L'Intenció era anar a 5,25/kilometre, en Marc em controla el temps i comenta que anem bé, els 25 primers quilometres hem van passar volant, suposu que comença amb calma i anar comentant la jugada amb va anar molt bé, disfrutant de l'ambient del carrer i de les diferents actuacions que feien que la cursa fos molt més fàcil. El final fins i tot vam anar per sota del temps previst. Ja en el quilometre 25 aqui per mi comença una nova part de la cursa, ara ja anava sol i com que hem trobava be vaig decidir augmentar una mica el ritme, em sentia bastant comode, passem els quilometres amb menys public, despres ja ens dirigim cap el quilometre 30 (esperat quilometre 30 on havia sentit dir que aqui es on apareix un mur o apareix l'home del mai) un cop ja hi soc puc comprovar que estic bé i no tinc cap problema. Ara ja començem a trobar zones amb molta gent i on l'espai per correr es més estret perquè a les dos bandes hi ha gent animant (pell de gallina), aqui per molt cansant que estiguis l'ambient fa que vagis sol, en aquesta zona vaig poder escoltar els anims de la Cris i la Laia (moltes gràcies). Arribo ja el Paral-lel, allà em marca quilometre 40 i penso aixo ja ho tinc, pero la recta aquella es fa eterna.... a mig camí em trobu a la Silvia i la Carlota (moltes gràcies també!!!) animant, els últims quilometres està a reventar de gent animant i  cridant el teu nom (esta apuntat en el dorsal), i ja els ultims metres fins arribar a la linia de FINISHER disfrutant amb l'ambient.



Temps:  3:32:30
Posició final: 4095

Primera meitat: 1:49:40
Segona meitat: 1:42:51
Ritme: 5:03
Velocitat: 11.08 Km/H


PARCIALS:

Km0-5:      27:29
Km5-10:    26:13
Km10-15:  25:26
Km15-20:  25:09
Km20-25:  24:57
Km25-30:  24:33
Km30-35:  24:35
Km35-40:  23:44
40-Final:    10:29















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada