"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dilluns, 4 de març del 2013

19ª Mitja Marató del Pla de l'Estany


Ahir vaig participar en la mitja marató del Pla de l'Estany, una cursa que recorre per Banyoles, Porqueres i Camós. Era la meva segona participació en aquesta cursa, el 2012 també la vaig fer.

Fins ara he fet 5 mitjes maratons (dos cops la de Vic, un cop la de Barcelona i dos cops aquesta de Banyoles) i puc afirmar que aquesta es la més dura de les tres que he participat.
A vegades et prepares les curses, intentes mirar temps que vols aconseguir, intentes descansar el dia abans, intentes fer possible perquè surti una bona cursa i despres no et surt res....aquest cop era el reves, l'intenció era anar amb bici a Banyoles i fer la mitja marató, canvi de plans, i la carregada de cames la vaig fer dissabte, com diu un professional del CLUB TRI-BU, el dia abans mai s'ha de descansar, així doncs, vaig agafar la bicicleta de carretera i vaig fer els meus 60km (Sta Coloma-Anglès-Osor-St Hilari-Sta Coloma). Diumenge anava a Banyoles sense saber que passaria, sense saber quin temps podria fer i no hi havien els meus estimats globus que hem poguessin marcar el ritme de cursa.
Resultat, situat a la linia de sortida sense pensar en res i tret de sortida, degut a la mala situació començo adelantar a força gent, aixi tota la volta l'estany, que eren els primers quilòmetres, despres quan ens desviem direcció Porqueres ens reunim un grupet de quatre corredors amb un ritme molt bo i anem mantenin aquest ritme fins l'últim quilometre on allà vam apretar una mica més.

Molt content del resultat, posició 37 en temps oficial i 33 en temps real. Amb un temps real de 1:24:01h, el meu record en una mitja marató.
Un cop acabada la cursa, recuperació amb 500 metres de natació amb aigua congelada + una mica de jacuzzi també amb aigua congelada.

Començat ja el mes de març i aixó es un no parar. Proxima cursa, aquest diumenge dia 10 a Sant Joan de les Abadesses amb la Duatló olimpica, 10 quilòmetres de run per Sant Joan de les Abadesses, 40 quilòmetres de bici de carretera entre Sant Joan i Ripoll amb dos ports molt macus i per acabar 5 quilòmetres mes de run.

BONA SETMANA !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada