"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dilluns, 18 de febrer del 2013

1/2 MARATÓ BARCELONA 2013

Diumenge vaig participar a la 1/2 marató de Barcelona, era la meva primera participació en aquesta cursa i la meva 4ta mitjà marató.

Un circuit força planer, per no dir totalment planer, que s'inicia i s'acava el carrer pujades.

Recorregut : SALIDA: Pujades - P. Picasso - Av. Marqués Argentera - P. Isabel II - P. Colon - Josep Carné - Pl.Drassanes - Paral.lel – Entença - Gran Via - Pl. Tetuan - P. Sant Joan - P.Lluís Companys - B. Muñoz – Pallars - Pere IV – Badajoz – Diagonal – Castella – Perú – Bilbao -Gran Vía - Rambla Prim - Diagonal ( anada i tornada ) - Josep Pla -P. Taulat - Selva de mar - P. Garcia Faria – Bilbao - Av. Litoral -Arquitecte Sert - Salvador Espriu – Marina - Arribada: Pujades.



Situat a la sortida en el calaix dels corredors amb un temps de 1:20-1:30h. Veig que hi ha una llebre de 1:25h i crec que podre seguir el seu ritme i m'enganxo a ell. Tot el circuit el seu costat i amb bones sensacions, així que en el quilómetre 14, com que hem noto bé, intento apretar per baixar de 1:25h, faig un gran esforç i baixo temps com es nota en l'últim parcial, pero arribo a meta i hem quedu sorpres i una mica decepcionat quan veig que he fet 1:25h. La llebre que marcava el temps de 1:25h va marcar malament i van arribar a 1:26:30h. En definitiva, content pq vaig baixar 2 minuts del meu record en mitja marató.

Posició final: 674
Ritme: 4:03
Velocitat: 14'72km/h

Parcials:
Km 0-5  (20:42min.).
Km 5-10 (20:20min.).
Km 10-15 (20:22min.).
km 15-20 (19:54min.).




                                                     FOTO FINISHER AMB L'ALFONS


Felicitar l'Alfons per ser finisher i fer una gran cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada