"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dimecres, 13 de febrer del 2013

II DUATLÓ BTT CIUTAT DE BLANES 2013

Diumenge passat cinc components del Club Tri-bu vam anar disputar la penúltima prova del Circuit Català i Lliga de Clubs de duatlons de muntanya, que es disputava a Blanes. Degut les bones curses realitzades pels nostres atletes del club era important puntuar en aquesta prova per intentar pujar de categoria i quedar primers de la categoria que estem (2na divisió). Per puntuar en una prova cal que tres atletes d'un mateix equip passin la linia de meta, aixi doncs vaig animar anar-hi per complir l'objectiu.

Objectiu complert!!! els cinc components van creuar la linia de meta i amb grans resultats, aixó va fer que quedessim 1ers de la duatlo de blanes de 2na divisió i que el proxim any estiguem a 1era divisió (pujen els 4 primers equips).
En la classificació general de 2na divisió ara anem segons a poquets punts del primer classificat, falta una cursa que es disputa d'aqui un mes, aquesta cursa ens hi juguem quedar primers de la categoria.


En l'apartat individual, estic força content del meu resultat tot i no ser un gran resultat. Anava allà amb tres entrenus de bici de muntanya, amb una bici que no era meva i durant la setmana no havia pogut anar a correr cap dia per culpa d'un inici de refredat. En l'apartat de correr crec que hem va anar força bé, en l'apartat bicicleta vaig penalitzar molt.

Donen tret de sortida i surtu a rebentar-ho tot, crec que per mi era un dia per provar coses, aixi doncs que em posu en el grup de davant, dels 7 primers....per aixó dura uns 300-400 metres, a dalt de la pujada estic mort i encara falta acabar aquella primera volta i tornar-ne fer una altre. Acabo la primera volta com puc, i el començar la segona canvien les sensacions i hem notu millor i faig una segona volta. Arribo a transició i com si fos una cursa de llarga distància, amb tota la calma i el gran cansament, faig canvi de sabates, bec aigua, em prenc un gel (teoricament totes aquestes coses les hauria de fer a sobre la bici pedalant i sense perdre temps...) em posu el casc, agafao la bici i pujo a sobre...NO!!!! estic dins boxes i ni recordu que haig de sortir dels boxes amb la bici a la mà, sort d'un jutje que hem fot un xiulet. Ara si, ja estic en el sector de bici, aquest sector sabia que patiria molt pero la veritat que vaig agafar-mo força bé, intentant agafar un bon ritme i no parar, aixi va ser...tot el circuit sense posar el peu a terra i hem bones sensacions. Deixo la bici, em posu altre cop les sabates de correr i faig la última volta el màxim que puc, amb esprint final i tot.

- Temps TOTAL:
1:34:19 (Posició 73 de 160 inscrits i 142 acaben).

- 1er sector de correr (5km): 23 minuts (posició 47).
- sector de bici (18km): 59:24 minuts (posició 111).
- 2n sector de correr (2,5km): 11:55 minuts (posició 49).

MOLTES FELICITATS EL CLUB TRI-BU I TOTS ELS SEUS COMPONENTS !!!
I Gràcies pels ànims de la gent que ens va venir veure i per les fotos que ens vau fer Núria i Manel.

Aquesta setmana toca 1/2 marató de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada