"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dimecres, 19 de desembre del 2012

4ta ECO MITJA MARATO DE VIC 2012

El passat diumenge feien la 4ta edició de l’ECO Mitja de Vic, 21.097 metres amb pujades i baixades pero de no gaire desnivell. Era la meva segona participación en aquesta cursa, l’any passat vaig debutar en el món de les ½ maratons aquí Vic.
El tret de sortida el donàven a les 10:30h, així que una hora abans ja estavem a Vic per recollir dorsal i preparar-nos una mica. La temperatura era molt bona (uns 10 graus), ni punt de comparació amb l’any passat.
El meu objectiu era fer 1:30h (el 2011 havia fet 1:34h) i ja des de la sortida amb vaig posar el costat de la llebre de 1:30h. Donen el tret de sortida i sembla que el ritme es alt, pero passats uns minuts comprovo que puc aguantar molt bé el ritme, van passant els quilòmetres i cada cop hem notu millor. En els quilometres 5, 10 i 15 hi han els avituallaments, únicament a l’últim avituallament em mullut els llavis amb una mica d’aigua, i és a partir d’aquí que decideixo deixar el grup i apretar una mica per baixar temps. Els últims cinc quilòmetres els pateixo perquè apretó pero els disfrutu quan veig que vaig adelantant a molta gent que se l’hi ha acabat l’energia. Potser una de les curses que he disfrutat més, el final arribo a meta amb un temps de 1:27:18h posició 59 de més de 400 persones, on hem surt a un ritme de 4:08 minuts el quilòmetre.
Felicitar a tots els components del CLUB TRI-BU i C.O.FARNERS que van participar a la 4ta Eco Mitja de Vic amb molt bons resultats.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada