"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dilluns, 16 de juliol del 2012

II TRAVESSA NATACIO MAR D'AMUNT - LLANÇÀ 2012

Diumenge vaig debutar en una travessa, es feia a Llançà i tres valents del Club Tri-bu ens hi vam dirigir per participar-hi. Hi havia dos circuits, el de 1.000m i el de 3.500m, sense pensar-ho gaire hem vaig apuntar a la travessa llarga.
Ens aixequem ben d'hora ben d'hora i puntuals arribem a Llançà, allà fa una fred que pela, surt una mica el sol i la mar sembla que esta calmada. Ens marquen com xais i ens porten amb bus des de Llançà fins a la Cala Garbet que es on s'inicia la nostre travessa.

Quatre indicacions abans de començar, una es que un cop estiguem a la punta de la cala per anar directe cap el port de Llança vigilem amb les roques perquè les onades ens poden emputxar cap a elles, entre aixo i veure que la gran majoria de gent portava neopre, notu que no es una prova fàcil i que costarà lo seu.

Toc de sortida, hem posu en marxa, començo a nedar força bé, la meva intenció des d'un principi es acabar la prova, poques possiblitats de competir pel nivell dels rivals i pel meu nivell, una prova que m'ha servit per entrenar i millorar la natació. Els primers metres força bons, no hem posu nervios i vaig seguint un ritme que hem trobu comode, vaig veient altres nedadors, vaig veient kaiacs...tot va força bé. Arribo a la punta on hi han les roques, mar obert, on bufa més el vent i les onades impadeixen nedar seguit, aquests metres es fan lents i em tallen el ritme...desitjo passar-los ràpids per encara els últims metres bé. Despres d'un gran esforç passo la zona perillosa, un cop aqui es on hem descentro i hem separu de la resta de nedadors i dels kaiacs sense que ningu m'avisi. Enlloc d'agafar en diagonal directe a l'arrivada, vaig paral-lel a la platja pq nose si l'arribada es aquella cala o la cala del costat....faig forçes metres sense veure cap nedador ni cap kaiac, nomes passa dos cops la moto d'aigua...estic content d'aquets metres pq no hem vaig posar gaire nervios, vaig anar fent i intentant anar nedant a bon ritme, pero per culpa de les onades no veia la resta de participants ni kaiacs, ni l'arribada...finalment quan s'acosta per segon cop la moto d'aigua hem pregunta si vaig bé, li responc que si i li pregunto si vaig últim pq no veig a ningu, ell hem diu que la gent ha passat per l'altre banda, i que un cop arribi l'espigo tot recta i ja estare a l'arribada. Aquest últim troç sabent on anava faig nedar molt bé i fins i tot els útlims metres quan ja em tornava a trobar amb altres nedadors en vaig adelantar algun i tot.

Prova superada, molt content perquè veig que una distància llarga (la gent que portava GPS deien que surtien uns 3.700-3.800m i el meu cas crec que vaig fer més i tot) si l'agafo amb calma la puc aconseguir acabar.

Finalment el meu temps va ser de 1:17:23h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada