"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




dilluns, 26 de març del 2012

4a Duatló Rural de la Selva 2012

La Duatló de Sils era l'última prova del meu mes de Març (aquest més he fet una 1/2 marató i dos duatlons) i es podria dir que es feia a casa, el poble del costat. Una prova on molts integrants del GRUP TRI-BU i molta gent coneguda hi participaven i aixo per mi la feia mes atractiva.

A quarts de set del matí em sona el despertador i m'aixeco a fer el meu MEGA ESMORZAR (un mix de : cereals, iogurt, platan i mel. Tot ben barrejat.) Recepte del gran xef Marc. Prepar-ho tot el material i em posu l'uniforme i direcció cap a Sils.
Arribada Sils, salutacions els companys, quatre comentaris i bromes, recollida de dorsal i obsequis, preparació del box i escalfar una mica (el meu cas molt poquet perquè de seguida ja eren les 9h, hora que començava la duatló).
El circuit de la duatló de Sils constava de 10km corrent + 26km de btt.  Aquest cop ens vam situar bastant el davant de la sortida, i la meva sortida va ser bastant forta, amb el grup capdavanter (m'havien comentat que l'inici hi havia un corriol estret on la gent podria quedar parada...i que el millor seria sortir ràpid per no trobar trànsit jeje) jo vaig fer cas a les indicacions i vaig sortir fort, el cap d'un quilometres vaig baixar l'intensitat però tot hi aixi em trobava i anava força bé. No tenia control dels quilometres que portavem ni que faltaven, quan de cop hi volta ja agafavem l'esfalt per anar direccio el pabello de Sils on hi havia la zona de transició. Arribada a boxes amb un temps de 38:38minuts, anant 7 classificat de la prova individual (hi havien uns 145 participants). Jo estava bastant content i euforic, i el que em va motivar més i vull agrair va ser el gran suport que vaig/vam tenir en el canvi de correr a bici i durant tota la cursa, crec que és mareix un gran reconeixament tota la gent que anima (a vegades sembla que no serveix per res...pero els que estem fent la prova, us assegurem que un simple crit ens pot ajudar molt).
Fins aqui tot anava molt bé, va ser llavors, nomes d'agafar la bici que va començar a girar-se la truita....transició força correcta i ja quan intentu pujar la bici per començar a pedalar estic a punt de caure, aqui ja vaig rebre el primer avís. Pedalo fort i vaig per totes i a la primera baixada ja noto que la cosa no pintava gaire bé...per mi era un circuit bastant tècnic i no em vaig trobar gaire comode perquè no dominu la btt i haig d'entrenar-la força més, molta gent comentava que era un circuit ràpid i fàcil... També cal dir que la bicicleta no era meva i potser no era ni la meva talla, pero encara gràcies que em deixessin una bicicleta per fer la competició (aixó no vull que serveixi d'excusa). Aixi doncs, que el principi del recorregut amb bici (gràcies el meu bon temps en el run) em vaig trobar que estava el mig dels "professionals" i aquell no era el meu lloc...em molestaven a mi i jo els molestava...aixi que vaig anar deixant passar molta gent, jo anava fent la meva i intentava anar el maxim dins les meves possiblitats. Circuit amb molt de fang...despres d'uns quants ensurts i d'haver de baixar de la bici per culpa del terreny i l'aigua...arribu una zona on ja com un sot amb aigua i m'atreveixu a fer-lo a sobre la bici, opció bastant incorrecte...surtin per davant i caiguent dins l'aigua (es veu que hi ha foto i video...quan ho tingui ho penju i riguem tots junts jeje)...despres de la primera caiguda, quedo ben enfangat i aixo provoca que durant la resta de cursa em costi posar i treure les sabates dels pedals automatics. Uns quilometres mes tard i ja cap el final del circuit, en una pujada intensa, el soci que portava enganxat a davant em para en sec i jo haig de posar peu a terra, aquell moment degut el fang no puc treure el peu del pedal i ja tenim la segona gran caiguda pel barranc i ni aixi es va treure el peu del pedal...situació, jo a terra amb la bici a sobre intentant treure el pedal... Ja us podeu imaginar com tinc les dos cames.Despres vaig intentar acabar com vaig poder i fins i tot encara vaig adelantar algu...pero era molta la gent que em va passar. El meu temps en bicicleta va ser 1:34:22h.

TEMPS RUNNING: 38:38 minuts.
TEMPS BTT: 1:34:22 hora.
TEMPS TOTAL: 2:13 hores.
Classficació individual masculina: 45 de 139 participants acabats.

Es repeteix la mateix historia que les duatlons de Blanes i Sant Joan les Abadesses, tot hi entrenar poc el running em va força bé. El tema bici he notat una millora en bici de carretera i he deixat una mica de banda la btt, aixi doncs, intentare entrenar més i millor per no quedar-me a mitges.

Pel proxim més d'Abril ja estic inscrit a la primera triatló de la temporada. Per començar una triatló SPRINT a Blanes. Després haig d'acabar de pensar i planificar si faig alguna altre prova aquest mes d'Abril...segurament que si, us mantindre informats !!!






FELICITAR a tota la gent coneguda pels seus grans resultats, i en especial a la gran representació del GRUP TRI-BU.
També FELICITAR els Makis per la gran organització.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada