"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




diumenge, 22 d’abril del 2012

II TRIATLO VILA DE BLANES 2012

Avui uns quants components del grup TRI-BU hem inagurat la temporada de triatlons, hem fet la triatló sprint (750m+20km+5km) de Blanes.
Prova organitzada per la Federació Catalana de Triatló i puntuable circuit català - Lliga Clubs. A causa del gran nombre de participants (inscrits 551) s'han realitzat dos sortides (a les 9:30h i a les 10:45h), la federació ha assignat a cada participant la seva sortida. A nosaltres per estar federats independents (sense cap Club) ens ha tocat sortir a les 10:45h.

Arribats a Blanes, portem els estris cap a boxes, mirem la sortida del primer grup (molts diferents nivells en l'aigua), veiem alguna sortida de bicis....i ja quan s'aproxima l'hora de la nostre sortida entrem a boxes per posar-nos el neopre i acabar de deixar llesta la nostre zona de transició. Ens dirigim cap a l'aigua a provar-la i escalfar una mica i ja som sota l'arc de sortida esperant que donguin el tret.

Donen la sortida, començem amb el NEDAR: avui no m'he fixat on em situava i estava ben be el mig del merder, els primers 250m fins la primera boia sense poder nedar seguit i amb molts cops de peus i de braços, els seguents 250m de boia a boia potser han sigut els que més be he pogut nedar, arribat a la segona boia, els últims 250m se m'han fet eterns...veia l'arc d'arribada pero no mi acostava mai...he tardat 16:53minuts (el temps que m'esperava...posició 372 en aquest apartat, dels últims). Avui feia la meva 6ena triatló i cap he aconseguit acabar tot l'apartat de nedar amb les ulleres posades, avui en els 100metres ja tenia ple d'aigua dins i les tenia entelades...deixu caure l'aigua de dins i es treuen les ulleres...uns metres amb les ulleres a la mà, me les intento colocar sobre el cap i les perdu a mig mar (...em sembla que seran les 4tes ulleres que hem compro).

Surtu de l'aigua i corrent cap a boxes, primera transició una mica lenta (ja sigui pq em costa treure el neopre i pq em posu mitjons...) i ja soc sobre la bici. Apartat BICI: surtu ha tope, ja em sabia el circuit i sabia de les dos pujedetes que tallaven el ritme. Circuit curt de tres voltes...començo adelantar a força gent i intentar buscar seguir alguna roda pero no trobo res o van massa lents, en aquest apartat m'he exprimit el màxim...a mig circuit hi havia en Javi animant i motivant, el crack s'ha colat amb la seva btt el meu costat i m'he anava donant consells i indicant els moviments que havia de fer...em comenta que a la pujada reguli les forçes i no vagi tant a saco, li faig cas...en definitiva, me sentit molt bé.En alguns punts del circuit es notava molt que bufava el vent. He fet 38:44minuts (d'aquesta apartat posició 134).

Ja estic a la segona transició, la de bici a correr, aquesta no ha sigut com l'altre i he anat per feina, canvi de sabates ràpid i a correr. En l'apartat de CORRER: surtu com el de la bici, a tope...sembla que noti algu a les cames (normal...) canvio una mica la forma de correr i em passa tot, veig que estic bé i començo adelantar força gent i crec que vaig un ritme força bo. El correr eren dos voltes a un circuit del passeig de 2,5km. Faig la primera volta, i nomes comença la segona hem notu bé i apretu una mica més, ja nomes quedaven 2,5km...tot molt bé fins que arribo en el canvi de direcció de tornada (quan faltaven 1,25km)...allà m'entra un faltu que intentu superar respirant fort...no hem passa i baixu bastant el ritme sense arribar a parar, en aquell moment potser m'han passat 6-7 corredors, he acabat com he pogut. El final en aquest apartat he fet 19:36 minuts (posició 192).


Temps TOTAL:  1:15:13h
SWIM: 750m - 16:53 minuts
BIKE: 20Km - 38:44 minuts
RUN: 5Km - 19:36 minuts

Per ser la primera triatló de la temporada estic content, a veure si la seguent (segurament serà d'aqui un mes a St Feliu de Guixols) puc millorar els temps. Aixi doncs, a seguir entrenant !!

Felicitar a tots els de l'equip pels grans resultats que han fet i a tots els coneguts que heu participat.

Avui cap dels triatletes no ha fet podium, pero on si hem fet podium i destacat ha sigut en l'apartat supporters/animació...aqui el CLUB TRI-BU s'ha sortit...molta gent ha vingut animar-nos (Anna, Núria Trias, Núria Roqueta, Pep, Artau, Javi, Noe, Cueto, Ernest, .... ) com sempre dic, moltes gràcies i encara que no ho sembli els ànims ens serveixen molt per seguir. A part ens han fet un book de fotos "estupendes"...aqui en teniu unes quantes.

                                                                   
       
             
                     




                                                              




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada