"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




diumenge, 19 de gener del 2014

Marxa Popular Vilobi 2014


Avui, després de 4 mesos sense competir, he tornat a fer una cursa. Competició no era, perquè era una marxa popular i no hi havia ni classifcació, peró si que puc dir que m'he tornat a penjar un dorsal.

Aquest any 2014 l'objectiu número 1, es l'Ironman de Vitoria, el mes de juliol. Per diferents motius he començat la preparació una mica tard (l'any passat aquestes dates ja portava unes quantes curses fetes), ara estic començant i sembla que puc anar agafant els ritmes d'entrenu i competició.

Avui anava a Vilobí a fer els 16km de cursa intentant força una mica. Ahir dissabte, vaig fer una tirada de 100 km de bici de carretera i volia arodonir el cap de setmana amb una bona cursa avui. El final ha sortit 15,85km amb un temps de 1:10:26h, a un ritme de 4:27 min/km. Força content del resultat (tot i que l'any passat aquestes dates estava molt millor),

Ara per seguir la preparació de l'Ironman fare algunes curses de correr, es possible que faci alguna duatlo de carretera, alguna cursa cicloturista i despres alguna triatló de mitja distància també caura.
Per ara tinc inscripció feta a la MITJA MARATO de GRANOLLERS el 2 de Febrer i la MARATO de les VIES VERDES del 16 de Febrer...entre mig es possible que faci alguna marxa popular.

Així que ja tornu a rodar com a mi m'agrada !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada