"Cap per nedar, Calma amb la bici, Collons per correr."



"Lo llaman SUERTE pero es CONSTANCIA,

lo llaman CASUALIDAD pero es DISCIPLINA,

lo llaman GENÉTICA pero es SACRIFICIO,

ellos HABLAN, tú ENTRENAS."




diumenge, 20 de maig del 2012

23è TRIATLÓ DE SANT FELIU 2012


Segona triatló de la temporada, aquest cop a Sant Feliu de Guixols i també amb distancia sprint (750+20km+5km). La competició es fa dissabte el  migdia-tarda, horari no avitual ja que normalment es solen fer els diumenges el mati.
Degut a la gran quantitat de participants i un circuit de bici d’anada i tornada es fan 3 sortides : a les 14:45h, a les 15:55h i a les 17:05h, tots els del Club TRI-BU estem a l’última sortida. 

Arribem a St Feliu cap a quarts de tres de la tarda, deixem tot el material a boxes i esperem que sigui el nostre torn per competir. Encara queden un parell d’horetes perquè donguin la nostre sortida, de mentres mirem les altres dos sortides,  veig que la mar està força mogudeta i unes onades que reboten a les pedres que fan por…aixó d’esperar tanta estona hem posa mes nervios del que estic abans de cada cursa. En els moments d’esperar pensu que hem fa una mica de pal posar-me l’aigua aquelles hores i amb el temps que fa….nuvol i sense sortir el sol.
Falta poc per les 17:05h i ja estem enfundats en el neopre i hem provat una mica l’aigua. En posar-me a nedar per escalfar, notu bones sensacions….l’aigua no està congelada com hem pensava i hem venen les ganes de competir. Ja estem apunt a la sortida, intento situarme en un bon lloc perquè pogui nedar tranquil i sense rebre cap ostia (aixo es difícil), finalment estic situat a darrera i el mig, un altre cop mal colocat.  Donen sortida i començo a nedar bé, amb algun cop rebut pero puc nedar bastant seguit, en aquesta triatlo hi han molts kayaks que ens segueixen durant el circuit, aixo fa que ens ajudin a seguir la direccio correcte i permetre no tenir que aixecar tants de cops el cap endavant i poder nedar mes fluid. Arribem el lloc mes complicat, entre l’espigo i ultima boia que esta mes endins de mar…aquets metres son els pitjors, onades bastant grosses que no et deixen nedar bé i provoquen una mica de mareig, ja arribat a la boia i fer el gir per encara la recta fins la sorra, inclinu el cap i veig que darrera meu hi ha força gent, aixo em dona un toc psicologicament (cada cop veig que en aquest esport es molt important aquest factor) i encara els últims metres nedant bé i sense notar estrés per sortir de l’aigua. Sortida de l’aigua en bon estat, sense notar gaire cansament, corrent cap a boxe a fer la transició…ufff la primera transició com sempre fatal…més d’un minut per treume el neopre, posar els meus mitjonets…. en fi, agafu la bici i començo a fotre-li canya. El tram de bici es el que vaig disfrutar més, adelantant a molta i molta gent i veien com la gent pujava amb plat petit i patin i jo pim-pam anar delantant, fins i tot un tiu es va intentar enganxar roda, excusantse que no podia fer-me relleu perquè em seguía just... dit aixó dos curves més i ja l’havia deixat, en definitiva, vaig avançar moltes posicions i ningú hem va avançar a mi. Arribada a la segona transició amb un petit accident, jo venia a tota pastilla i ja amb els pedals desenganxats i els peus a terra, la tia de davant meu cau a terra, jo no puc frenar i la meva bici li passa per sobre, a mi no em passa res i segueixu sense perdre un segon, aquest cop si que la transició de bici a correr la faig rápida, surtu a un bon ritme corrent, no notu cap cosa rare a les meves cames, aquí també començo adelantar gent pero no tanta com la bici, veig companys d’equip quan ens creuem en el circuit de correr i notu que els hi vaig ratllant temps, intentu apretar el màxim fins el final, a l’última curva abans de la recta final adelantu a un altre corredor, pero a l’esprint final ell em passa, l’únic en tot el circuit de correr.

Molt content perquè avui m’ho he passat bé i com he dit abans amb molt bones sensacions, sense patir més del compte. Sembla que he tingut una bona triatlo, comparant els temps amb altres triatletes, un cop arribat a casa faig revisió de temps respecta la 1era triatló de Blanes i veig que son més o menys els mateixos, aixó si, mai pots comparar temps amb dos triatlons, els circuits son totalment diferents i la climatologia i molts altres factors fan que cada cursa sigui diferent. Falta com sempre dic, millorar molt el tema natació, pero per ara, aquest any estic molt content perquè les dos triatlons que portu sembla que ja m’hagi acostumat a les sensacions de l’aigua, ja no tinc els agobius i falta d’aire que notava l’any passat, i per estar més content us informu que per primer cop (despres de 7 triatlons) he fet tot el circuit de natació amb les ulleres posades i sense perdre-les pel cami!!!
Sembla que els entrenus van donant els seus fruits, esperu seguir aixi i anar millorant !!!

Temps final:  1:14:32  posició 189 de 451 (441 acaban, 9 de retirats i 1 desqualificat).
Parcials:
·          Swim:  16:45 minuts , posició 334 de 451 (dels últims…).
·          Bike:  37:39 minuts, posició 152 de 451.  
·          Run:  20:08 minuts, posició 123 de 451.


Felicitar a tots els components del CLUB TRI-BU, avui record de participants del nostre club. El matí amb la triatlo supersprint han debutat la Núria Roqueta i en Manel Cueto. Tambe el matí en la modalitat sprint no federats ha sigut finisher l’Alfons Tejedor. I a la tarda en la prova de sprint federats hem participat en Cesar Lazaro, en Joan Figueras, en Joan Roure, en Marc Botella i servidor. MOLTES FELICITATS CRACKS !!!  

Per últim, i com ja es tant avitual en els darrers esdeveniments, el CLUB TRI-BU te la millor afició en diferencia (hem repeteixu pero es veritat), moltes gràcies els que heu fet aquests quilometres per venir a donar anims i fer-nos fotos .





1 comentari:

  1. Felicitats Marçal!! això només és el començament!!! de bons triatlons en faràs molts i de molt millors! n'estic tan convençuda com que la tia aquella que passava per sota meu era una tonyina camuflada!!!! jajajaj salut i força TRI-BU!!!

    ResponElimina